VM

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker till Göteborg för att titta på VM i Konståkning! På onsdag tar jag och mammsen plus några andra från min klubb tåget ner till Gbg. Sen stannar vi där tills uppvisningen på söndagen, och det ska bli sååå kul!!!

Vi har inträde till allt, träningarna, tävlingarna, uppvisningen osv... Dessutom som grädde på moset kommer jag få njuta av Scandics enorma och goda frukostbuffe under fyra hela morgnar!:D

Can´t wait anymore!

Btw, veckan efter VM är det påsklov som är helledigt, och under två veckor direkt efter påsk har vi prao! Nice, är ledig nästan 4 hela veckor från skolan:P Jag ska praoa på ett cafe/butik i stan (Blueberry). Det ska bli så kul, mina handledare verkar vara världens trevligaste tjejer! Längtar!

Nu ska jag lära mig lite mer om bloggen och sen ska jag läsa lite ur "Middag med mr Latte" innan jag ska sova.
Puss och kram Skumbanan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0