Pictures

  Här kommer några bilder från VM veckan i Göteborg:)

      

1. Jag och Brian Joubert, FRA. 2. Jag och världsmästaren Jeffrey Buttle, CAN. 3.Jag och Johnny Weir, USA. 4.Kimmie Meissner, USA. 5.Jag blir intervjuad av SVT (som jag trodde var japansk tv...) 6. Amerikanska paråkaren John Baldwin lyfte upp mig på läktaren (jag ställde mig bredvid honom för att ta kort men då tog lyfte han upp mig till sitt knä...):D Även amerikanska paråkaren Ben Okolski är bredvid. 6 och 7. Uppvisningsträning för alla topp 5 åkare+svenskarna+team Surprise.

Imorgon ska jag printa ut alla bilderna och klistra ihop ett kollage hade jag tänkt, som jag senare ska ha på väggen tillsammans med alla autografer!:)

See ya

Kommentarer
Postat av: ida

Jag såg dig både på tv och på riktigt där i göteborg. :)

2008-03-27 @ 12:26:46
URL: http://iiidaaberg.blogg.se
Postat av: Beaa

haha en sån där abercrombie tröja har jag också :D:D Kram på dig

2008-03-27 @ 20:16:18
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0