Packat klart

Nu har jag precis packat klart inför avfärden imorgon mot Göteborg!:D Ska bli såå kul! Tåget går tidigt på morgonen, 07.10 och då är vi framme vid 10, lagom tills damernas korta börjar.

Sen blir det nog lunch någonstans innan vi tittar på herrarnas träning kl 16. På kvällen är det paråkningens långprogram, spännande!:)

Har med mig kameran så jag ska ta en massa bilder, och har även med mig en svensk och en amerikansk flagga. Givetvis hejar jag på våra svenska herrar Kristoffer och Adrian men då de inte har någon medaljchans så är min favorit amerikanen Evan Lysacek.:)

Nu måste jag fixa lite mer saker, nästa gång vi hörs är jag i Gbg!:)

Tjingtjong

Kommentarer
Postat av: Natalia

jag går i nian:)dd?

2008-03-19 @ 15:48:38
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se
Postat av: Jencie

svar: björn gustavsson lika söt och charmig som vanlig dock tyckte jag inte det var det bästa under melodifetivalen. .

2008-03-21 @ 22:15:03
URL: http://jencie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0