OC

Haha sitter här vid datorn medans mamma tittar på mina boxar av the OC. En kväll tittade jag på det i min säng, och då kom hon och sa: åh vilka fina bilder! (hon gillar blommor, trädgårdar, snygga hus osv...) så då sa jag att hon kunde kolla på ett avsnitt och nu är hon helt fast! Lite skojigt tycker jag!:)

Såhär ser min lista ut för de bästa serierna under 2000-talet:

1. The OC
2. Greys Anatomy
3. Desperate Housewives
4. Vänner
5. Private Practice

Och för er som undrar, nej jag följer inte Gossip Girl. Vid de två första avsnitten hade jag så mycket plugg så jag inte hann se, och nu när jag började kolla fattade jag ingenting. Men topp 3 kan växlas om hursomhelt, alla borde ligga på första plats! Kan inte välja vilken som är bäst av OC, GA eller DH.

Vilken tycker du är bäst, eller har du någon annan favorit? Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Danni

Åh, jag älskar OC. Jag vet inte hur många gånger jag tjatat om det på min blogg men det är ju bara så bra! Och jag blev lite besviken på Gossip Girl faktiskt, men jag hade kanske lite väl höga förväntningar... :/

2008-03-16 @ 10:54:42
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0