Lets Dance

Såg just på Lets Dance omröstningen. Jag tycker faktiskt det var rätt att Danny åkte ut, på nåt sätt tycker jag att han verkar tycka att han är bättre än vad han är? Jag gillar inte killar som färgar håret kritvitt, det ser inte naturligt ut. Men vad vet jag, jag har ju inte träffat honom så jag kan ju inte säga så mycket... Nästa vecka åker nog Karl-Petter... men vem tar hem det? Hmm kanske Tina? Hon verkar allt vara en go och naturlig tjej:) Iofs Annika med.. jaja får se:)

När jag kom hem från skolan idag halv tre åte jag lite mellis innan jag åkte till träningen, 2 tim is och 1 tim balett. Jag går ju som sagt på konståkning:) Idag tränade vi mest inför showen på söndag, det var inte så jobbigt vilket kan va skönt ibland.

Sen nu på kvällen blev det middag framför Lets Dance med take away från Pizza Hut. Mums:) Har även druckit en chai latte nu på kvällen med lite tillbehör...:P

Au Revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0