Home

Hejsan!

I mitt förra inlägg skojade jag lite, visserligen var jag i Göteborg men jag hörde ju inte av mig därifrån...
Jag var ju som sagt på VM i Göteborg och det har vart så sjukt roligt! Man fick se alla tävlingar, träningar, uppvisningen och dessutom fick jag ju träffa alla stjärnor såsom Johnny Weir<3, Jeffrey Buttle<3, Brian Joubert<3, Daisuke Takahashi, Kimmie Meissner, Stephen Carriere, Tanith Belbin & Benjamin Agosto... Ja listan kan göras lååång!:D Detta var bara några av dem jag träffade!

Under morgondagen kommer bilder att läggas upp, vilken vecka det var! Det fanns inte en sekund när stämningen inte var på topp i Scandinavium! Man ville liksom inte att det skulle ta slut, en underbar vecka!:) Längtar tillbaka...
Det enda man skulle vilja ha i julklapp nu är en biljett till nästa års VM i Los Angeles...:)

 image13
Titta på ögonkontakten...!;)         (Jag och Johnny Weir, USA<3)

Xoxo Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0