Hemma:)

Nu är man då hemma igen efter några timmar i stan tillsammans med mamma. Vi åt lunch vid Hot wok cafe vid Salenhuset/NK, det är så gott! Rekommenderar verkligen deras Singapore chicken, det dåliga är bara att man får för mycket mat, så efteråt blir man så proppmätt så ja... ni förstår.

Egentligen ville jag ha sushi, men det ville inte mamma min, så då är man ju självklart snäll och omtänksam som äter det hon vill ha...;) Fast jag har ju ändå fått min dagliga sushi dos, eftersom jag har ätit lite japanska snacks med sjögräs på!:D Mumsifillibaba:P

Sen gick vi in en sväng på balettshopen i Salenhuset för att de hade rea där, jag ska ju kanske börja på pardans så då kollade vi in lite grejer till det. Jag hittade iaf ett sött hårnät i lila och guld som jag ska ha till mitt kortprogram i konståkning, och även en nästan likadan fast röd, och den har inga hål i sig så det ser verkligen ut som en kudde eller nåt i håret, jättecoolt!:)

Vi gick även till centralen och hämta ut våra tågbiljetter till på onsdag då vi åker till VM i Gbg!!! (Konståkning såklart om ni inte redan visste det...) Vi handlade även mängder av frukt och påskris till ikväll då det är Schlagerfinalen! Vi ska göra en chokladfondue där vi doppar frukten i. Supergott är det!

Vi köpte också med oss några bullar hem som vi nyss fikade med familjen. Nu undrar jag vad ni har gjort idag?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0