God morgon!

Tjenixen! Nu har jag varit vaken i ca en timme, har ätit frukost och spanat in lite bloggar. Åt världens godaste frukost, gröt med sommarbär som hallon, blåbär, jordgubbar, ananas som vi hade kvar från Hötorget igår. Mmmm!
Ska börja lägga in bilder på bloggen, grejen är bara den att det kommer vara bilder från webkameran då min digitalkamera är inkopplad till en annan dator som ska bytas... Det är lite komplicerat men kort och gott kan jag inte lägga in jättebra digitalbilder, men snart är det fixat!

Annars händer det inte så mycket mer idag än att om en timme ska jag till ishallen för att värma upp inför uppvisningen som börjar 12-14. Bienvenue a la Moulin Rouge:)

Vad ska ni göra idag? KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0