God Morgon

Hej!

Nu har jag precis ätit frukost och satt mig vid datan. Vaknade för ca 45 min sedan och låg och drog mig i sängen ett tag.:) Det är rätt skönt att efter torsdag får man sovmorgon i två hela veckor, först VM i Gbg och sedan påsklov! Wiie längtar! Längtar också oerhört mycket till min prao, då får man hoppas ni kommer förbi och fikar;P

Idag har jag inga planer direkt, först ta det lugnt och sen kanske man ska träffa min underbara Felicia i stan. Sen är det ju Schlager finalen ikväll också, vem ska vinna?

Jag tycker nog Perelli och bröderna Rongedal är bäst. Är det någon mer än jag som tycker att både Linda Bengtzings och Rongedals låt är lika Mikas Grace Kelly?

Kommentera gärna era åsikter, jag kanske inte har så många besökare ännu, men jag LOVAR att jag ska börja fixa min blogg och skriva lite intressantare saker!:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Tack :) Ja, det är gymnastik! Vi har fått en ny träningshall så det är invignig idag :) Ha en bra dag :)

2008-03-15 @ 09:59:37
URL: http://linajohansson.blogg.se
Postat av: Caroline

Lindas vet jag inte.... Men definitivt Rongedahl, låter precis som Mika! Hoppas på Sanna men tror Perelli.....

2008-03-15 @ 10:01:54
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0